نیایش
دخترانه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دنیای این روزای من
وروجک چشم سیاه
کلبه ی کاغذی
ورزشی
موسسه راه زندگی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزشی و آدرس دخترانه.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 643
بازدید کل : 68597
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
شیوا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 10 آبان 1398برچسب:, :: 15:1 :: نويسنده : شیوا

خدایا مرا ببخش

اگر ماهی قلبم برخلاف جریان رود توست.

مراببخش اگر شادابم و جسور اگر بی عقلم و عاشق.

خدایا مرا ببخش

مرا ببخش اگرم مترسک قلبم،ایمان را پرواز داده است وتو را در میان خوشه های قلبم پنهان ساخته ام.

مرا ببخش اگر اینگونه ام

خدایا مرا ببخش



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت6:15---2 مرداد 1392
وای چقدر قشنگه مطلبت

سایه
ساعت15:34---24 فروردين 1391
سلام از وبلاگت دیدن کردم
تو هم بیا به ما یه سر بزن و نظر بده
دوست نداشتی دیگه نیا امتحانش مجانیه
منتظرت هستم
اومدی نظر یادت نره


farzaneh
ساعت19:25---25 اسفند 1390
سلام شیوا جوونم وبت خیلی عالیه مطالبشم حرف نداره مرسی که به منم سر زدی عزیزم...

afshin
ساعت21:42---16 اسفند 1390
[گل] درود يار گرامي

همه براي پاس داشت چهار شنبه سوري , جشن ملي مان آماده شويم .

آيا سبزه انداختي براي هفت سين -


آيا ميداني اگر سر سفره دعا کني براورده ميشه و برکت به خانه و تن درستي به خانواده شما ميدهد
ايرانيان قديم , سلامتي مريض هايشان , برکت در خانه , و آنچه آرزو دارند بر سر سفره هفت سين در زمان سال تحويل از خداوند ميخواهند و جالب آنکه بيشتر آنان بيان داشتند که به آرزو و خواست خود رسيده اند .


خداوند نگهدار ايران و فرهنگمان باد . [گل]

.


علی
ساعت3:05---14 اسفند 1390
سلام دوست عزیز.....
وبت بی نظیره!حرف نداره!
به منم سز بزن،خوشهال میشم!


دنیای این روزای من
ساعت9:33---1 اسفند 1390
گاهے دلمـ از ـهر چه آدمـ است مے گیرد...

گاهے دلمـ دو کلمه حرف مهربانانه مےخواهد...!

نه به شکل ِ دوستت دارم و یا نه بــ ِ شکل ِ بے تو مے میرمـــ...!

ساده شاید ، مثل دلتنگ نباش... فردا روز دیگر ے ست



دنیای این روزای من
ساعت18:05---29 بهمن 1390
در زمانی که وفا قصه برف به تابستان است و صداقت گل نایابی است و در اینه چشمان شقایق ها عابر ظالم و بی عاطفه غم جاریست به چه کس باید گفت:
با تو خوشبخت ترین انسانم؟


کسب درآمد اینترنتی
ساعت1:49---25 دی 1390
کسب درآمد فوق العاده

l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت17:17---19 آبان 1390
وقتی سکوت خدا را در برابر راز و نیازت دیدی ،نگو خدا با من قهر است.او به تمام کاینات فرمان سکوت داده تا حرف تو را بشنود،پس حرف دلت را به خدا بگو

کلبه ی کاغذی
ساعت20:08---18 آبان 1390
سلام بروزم با شیشه ی غبار گرفته

majid29
ساعت0:20---16 آبان 1390
خودت خواستی بری باشه


ولی کاش نجابت عشقم درک کرده باشی



کاش ...باشه این اخرش



وقت وداستدلم میلرزه



دستام میلرزه







ولی باشه



بهت نه نمیگم



میرم



من که باید از این خاک برم



میرم



شایدم زودتر



باشه عشقت تو قلبم خاک میکنم



ولی بعدش دلمم تو همین جا



همین لحظه



خاک میکنم



میشم از سنگ



هیچ کسی باور نمیکنم



هیچ عشقیو



نه باور دارم



نه خواهم داشت



من یه بچه بودم



دلم پر از مهر بود



پر از محبت



کاش میشد از دنیا برم



تا هیچ دلتنگی در کار نبود



خدایا



ببر منو



خداحافظ برای همیشه




کلبه ی کاغذی
ساعت12:57---15 آبان 1390
سلام عزیزم به روزم با طراوت باران

کلبه ی کاغذی
ساعت12:47---14 آبان 1390
بله واقعا خدایا من رو ببخش.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: